Leva livet.

Då mamma bokat tv'n till kvart över nio kändes det liksom meningslöst att ens börja kika på Eragon (laddade istället ner den så jag kan kika när jag vill). Hur som haver. Det program mamma skulle se var en dokumentär jag sett reklam om, 'Leva livet' hette den och handlade om en kvinna, Pia, [länk] som varit drogmissbrukare större delen av sitt liv men lyckats ta sig ur skiten och byggt upp ett 'normalt' liv.

MEN vilken fin dokumentär!
Ojoj, har kikat lite efter de tidigare dokumentärerna om henne men hittar dom tyvärr inte.. Det finns nämligen två stycken till; den första handlar om (vad jag förstått) henne som missbrukar, det filmas då hon fortfarande är långt nere i skiten. Den andra, har jag fått för mig, handlar om hennes väg ur det hela och nu den tredje om livet efter :) Som sagt, fin!



Nu blev ju jag lite hungrig..
Hum, fika eller inte?
Jag vet ju att det inte är så vidare värst jättebra att fika alldeles innan man ska sova men va tusan.. Ska jag måsta vänta tills frukost i morgon - en måltid som jag kanske inte ens kommer hinna äta (om jag skulle försova mig eller liknanade igen). Näää, lite fika och sen godnatt får det allt bli :)

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0