Men kära nån!

Alltså jag får krupp på det här med teknikens under!
Fel att det bara FUNKAR SOM DET SKA!?

Först tog det drygt 15 minuter att få igång helvetet till dator. Då datorns bild syns och man tror att det mesta funkar som det ska då är det Internet som fuckar.. Man vill ju bara lägga sig ner och grina.

I morgon är det jag som slår Alina Systems en signal och frågar va fan!?
Kan inte dom hjälpa mig med elendet så måste jag kanske tänka om vad gäller min ekonomi och slänga iväg lite slantar på en ny dator för såhär kan jag fan inte ha det. Usch. Så energikrävande så jag vet inte vad.

Mitt krav vid ett eventuellt datorköp kommer i alla fall att vara 'Det SKA funka, no mather what!'



Nu ska jag göra lite research inför en rolig grej, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0