Minuten.

Svt 1 visar just nu programmet 'Minuten'.. Ojoj, jag blir nästan stressad av att bara titta på det. Hur skulle jag va om jag var där och tävlade!?

Roligt att titta på i alla fall.
För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är en person som ska utföra en massa saker på tid, en minut. Exempel på saker den här killen gjort är att sortera godiset M&M's i färgordning, lyckats kasta ett spelkort så det fastnade i en halv vattenmelon - med mera. Som sagt, roligt att kika på! :)



Totaldäckade idag då jag kom hem från jobbet.
Hann få i mig lite mat och se klart det sista på Oceans Twelve samt starta Thirteen sen var det godnatt. Vaknade upp då Bengan och småtrollen kom hem där vid sex - halv sju snåret..
Misstänker att det kommer att bli lite trögt att somna ikväll, eller kanske inte heller..?

OJOJ!
Kungfilm på 4:an ikväll - E R A G O N ! :D
Såååå fin och bra film, den måste vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0