Över.

Så var det årliga nöjet över för den här gången då..
Jag anser att det var en mycket bra gala med bra humor, rättvist fördelade priser och bra programledare.

Vad beträffar Jerringpriset så kan jag kanske hålla med om att skidkillarna skulle fått det FAST man får ju se det som så också att Alshammar har hållit på med sin sport grymt länge. Hon har tagit medalj efter medalj och verkligen varit grym så visst fan förtjänar hon det också!?

Jag tycker så i alla fall.

Kvällen har hur som haver varit riktigt mysig!
Jag och Alex dundrade iväg på skotrarna upp mot Böle vid halv åtta snåret. Väl framme kokas det nyponsoppa och kaffe som vi sedan mumsar på till trevligheterna på tv'n.

I måra är umgänge med Alex och Andreas inplanerat :)
Jag röstar för en längre skotertur jag - fjälle?
(Såvida det inte regnar eller nåt annat, för årstiden, skumt). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0