Prinsessan pa arten..

..kanner jag mig som nu!
Jaklar vad jag har sovit, 7 timmar blev det allt som allt..hehe.

En sak som ar valdigt bra med den har flygplatsen ar att det finns en typ lounge med soffor och fatoljer som star som i en ring runt en pelare med 4 tv apparater. Perfekt for tva utslagna svenskor att ta igen sig lite dar! Det var det bra med den har flygplatsen ja, det daliga ar att man har fri till gang till Ineternet (som forvisso ocksa ar bra) MEN INTE TILL FACEBOOK! Vad ar det for fel pa folket har!? En sista sak som ar daligt med detta stalle ar att det inte finns riktiga toaletter, bara ett hal i golvet.. TUR for mig att jag inte va skitnodig nyss..!

Well well, nu ska vi leta upp nat stalle att ata pa (jag rostar for Burger King, en bra sak till) och sedan hoppas pa att de sista timmarna bara rusar forbi sa vi far komma fram snart! :)

Puss puss pa er dar hemma sa hors vi snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0