Solokvist.

Är ensam hemma på Klövervägen 1, när hände det sist!?
Trist har jag i alla fall men är på tok för trött/seg för att göra något.. Ligger kanske rätt bra här i soffan trots allt?

Gårdagen var skoj!
Vid tre tiden plockade Elle upp mig och vi susade in mot staden och Sophie. En massa prat och skratt innan vi begav oss ner till Eastern för att avnjuta underbart god buffé tillsammans med broder Jonas :)

Åter i Sophies lägenhet fick vi sällskap av Lotta och Elin (skoj skoj skoj!) och sedan även Jonas och Josef. Förkrök med en massa skvaller och spotify innan det var dags att bege sig ner på G3. Rätt glest med folk men trots det trevligt :)

..mindre trevligt i morse då Elle kom och väckte mig kvart över sex för att vi skulle åka hem till Svensta. Tror banne mig att jag inte ens höll mig vaken till rondellen i Lillänge innan jag slocknade. Tackar nu underbaraste Elle som först skjutsade mig från stan och sedan även till Åsarna - kärlek till henne!

Dagen på Treklövern var väl okej, med tanke på den förbaskade huvudvärken som plågade mig så var den okej. Var dock enormt lycklig då klockan slog 12.45 och jag fick åka hem! Kebabrullen och min lilla powernap i soffan kändes som en skänk från ovan!



Nu ska jag bjuda på en lista.
Bara för att jag, som sagt, har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0