Trevligheter.

Riktigt trevlig kväll i Vigge hos familjen Jonsson :)
Kaff och fikabrödsintag så jag mest troligt får gå minst två varv runt Rörön (om jag nu haft tanke på att motionera alltså) - men va fan, det är ju oartigt att tacka nej..!

Massa prat i alla fall, gillas starkt och en repris hoppas vi på inom kort!


Känner mig sjukt trött nu.
Somnade sent igår och vaknade flera gånger inatt med rädsla för att jag skulle försovit mig. Ni vet, klockan på iPhonen är ju lite mysko.. Tog mig dock upp och iväg i bra tid.

Jobb på bolis i morgon igen, 09.30-18.15 gött ma litte extra dollars :)
Efter jobbet var tanken att ge kroppen en omgång på crosstrainern (huvva..) såvida förkylningen håller sig i schack och latmasken på sin plats. (Det sistnämnda är det som oroar mig mest..hum..)


Nä men om man kanske skulle bädda ner sig så det bara är att sluta sina blå då man känner sig redo.
Jo, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0