Tyna!

Ja jäklar va jag har tynat kroppen nu!

Igår var det premiärtur på skotern (efter två års vila, åkte dock en gång förra vintern..). Riktigt skoj var det och jag kände verkligen att jag vill ha en skoter igen! Fattar fortfarande inte VARFÖR jag sålde min - dum, dummare, Ida! Jaja, skoteråkning igår och jobb inatt som var. Nångång vid 12 tiden inatt kände jag att ryggen började fucka, ryggen och höger axel. Trodde först smärtan berodde på jobbete men kom sedan på att det måste varit för skoterkörningen.. Idag har både rygg och axlar jävlats och gjort ont. Var ute och gick en härlig promenad och det kändes då som att min ömma kropp mjukades upp lite. Efter det drog jag och pappa bort till stallet där jag mockade alla 5 boxar. Mockningen plus lite mer skoteråkning nu ikväll kommer nog att ge en fantastiskt trevlig kroppsvärk i morgon - Det ska kännas att man lever! :)

Får se till att unna mig en helkroppsmassage bland det första jag gör nästa vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0