MEN!

Ironsikt va!
Då man är hemma i lilla Svenstavik och klagar på att det inte finns nåt att göra är det med all rätt, eftersom det titt som tätt faktiskt inte finns nåt alls att göra. Dock bruakr man tillslut hitta på nåt ändå, cykla en tur eller liknande. Nu då jag befinner mig i Göteborg tycker man ju att det borde vara nästan tvärt om - det finns för mycket att göra men icke..

Både jag och Emma klättrar snart på väggarna av tristess..
Men sen är vi tydligen väldigt kräsna också eftersom inga förslag vi kommer på duger åt den andre. Misstänker att det blir ännu ett avsnitt OC och sen sova. Kanske lika bra det så man inte är helt död i morgon.

Har i alla fall gjort en rolig sak idag - köpt mig en ny dator! :)
Känns riktigt bra då min gamla verkligen är under all kritik..ehrm..


Jaja, tvätta bort sminket och sedan krypa ner kankse.
Mjo, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0