Mitt i allt.

Mitt uppe i allt elende måste man försöka hitta nån ljuspunkt, annars går det bara inte.
Förutom min fantastiska familj och mina underbara vänner är för närvarande min ljuspunkt den stundande Göteborgsresan som går av stapeln i morgon bitti. Ska bli så skönt att komma bort en sväng, släppa allt och bara andas. Tror vi alla behöver det!

Ikväll har jag varit grymt kreativ, i alla fall om man jämför med igår då jag först blev bjuden på middag på Draupner av pappa och sedan åkte hem till mamma (runt sju snåret) och totaldäckade till klockan var tio.. Usch. Hatar att somna sådär, allt blir så bak och fram då man vaknar. Anyway, ikväll har jag som sagt varit kreativ; tvättat fyra maskiner så nu är tvättkorgen helt tom och lägenheten svämmar över med nytvättade kläder som hänger på tork, jag har gjort en stor pastasallad att ha till färdkost i morgon, tankat ner en massa massa musik och är just i startgroparna att bränna en skiva samt uppdatera ipoden en smula :)

Egentligen borde jag ligga i sängen nu men det är fortfarande en del saker kvar att göra så det får vänta. Sen vet jag ju att jag i morgon inte kommer att vara lika trött som en vanlig dag då man ska upp och jobba..jag brukar då inte va det i alla fall!


En liten uppdatering blev det, ska försöka skärpa mig men ibland försvinner liksom bara suget till att skriva.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0