Alltså jag blir så fruktansvärt besviken p...

img_7703 (MMS)

Alltså jag blir så fruktansvärt besviken på mig själv! Idag kom jag äntligen iväg till stan, okej en röd dag men Mittpunkten var ju iaf öppet och där brukar man ju kunna hitta lite..trodde jag ja! Ha, det enda jag fick med mig hem var den här klockan (som jag förvisso är väldigt nöjd med!) men utöver det - nada! Inte en endaste liten tråd, skämmes! Så i morgon får vi se ifall jag, tidsoptimist som jag är, susar in till stan efter jobbet klockan två. Vore väl inga konstigheter om det inte vore för att Emma-Linas examensfest börjar klockan sex.. Hum.. Jaja, den som lever får se! Nu ska jag iaf åka hem en sväng och svida om till nåt lite somrigare och sedan åka till Brånan för att hjälpa E-L (läs dricka vin!) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0