Att återförenas..

Nu ikväll tog jag mig i kragen och for och hämtade igen min cykel som stått i Åsarna under en längre tid..
Trots att jag känner mig helt slut i kroppen efter dagens arbetspass på bolaget känner jag ändå att jag har mer energi att göra av med innan jag kan sluta mina blå.

Alltså, av att va på bolaget blir man mest trött i huvudet något som man lätt kan blanda ihop med att vara trött i kroppen. Man ska va konstant trevlig, finnas där för att hjälpa kunderna, hålla reda på en massa siffror samt samtidigt se till att butiken är snygg och så välfylld den bara kan va - det tar på en vill jag lova.

Well, cykling it is!
Hade tänkt ta mig en tur till Berg och, i den mån jag orkar, cykla runt berget..
Får se hur det går. Sist jag skulle göra det vände jag vid Segers :/


..förresten det!
Så fort man bestämt sig för att göra något nyttigt för kroppen är det ta mig fan alltid nåt som ska jävlas. Just nu är det både telefon och ipod som är utan ström så jag måste vänta så telefonen får laddas lite (skulle aldrig bege mig ut på en motionstur utan musik, aldrig!)

Kanske den laddat klart nu - vi får hoppas!
So long!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ha en underbar helg nu! (a'

2011-06-17 @ 20:56:48
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

har du kanske några tankar om mitt nyaste inlägg som är värt att läsa? :)

2011-06-17 @ 21:25:46
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: ida

hur har din dag varit?? :)

2011-06-17 @ 21:58:25
URL: http://ilam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0