Cachar!

Idag har vi haft en riktig mysdag! :)

Startade dagen med frukost nere på Klövervägen. Sakrade ihop oss och åkte till Båthamn för lite glass innan vi styrde kosan upp mot Hoverbergstoppen för att därefter leta oss ner till grottan. Riktigt mäktigt var det faktiskt måste jag säga, coolt att det liksom kan bli sådär av sig självt!

Efter grottbesöket bar det av hemåt igen där det blev middag och tv-spelande. En tur på Dollar och sedan fika uppe hos momma och moffa där vi utforskade appen 'iswap faces', haha fy fanken va skoj man kan få till det! :p Då vi druckit upp kaffet och tackat för oss drog jag, Emma och Sofie ut på geocaching sökande. Första stopp blev Åsarna forsen tätt följt av Skicenter, det gamla loket i Svenstavik och busstationen i Svensta - 3 cachar hittade! :) Det är nästan lite beroendeframkallande det där och skoj som bara den!

Sitter nu hemma i soffan och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller kanske möjligen fika lite och kika på nåt avsnitt av Navy eller kanske Solsidan..

..jo, nån hårdbrömacka får det allt bli och lite Solsidan innan det är dags att säga godnatt :)

Till er säger jag dock godnatt nu då jag misstänker att jag inte kommer att skriva nåt mer idag, så; godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0