Det här med att vara kreativ..

Alltså jag hatar att städa!
Inte just på grund av själva städningen utan för att jag undertiden som jag städar kommer på en massa saker jag skulle haft till mitt hem för att få det precis som jag vill..och som ni kanske vet, då jag vill nåt vill jag det NU - inte sen.

Nu till exempel skulle jag vilja ha:

- Ett mindre bord och två stolar att ha ute på bron
- Mina blommor
- Två kedjor att hänga upp två ljuslyktor i
- Ett väggfäste till tv'n
- En fotoskrivare så jag kan skriva ut lite bilder att sätta in i alla miljoner ramar jag har
- Fler 'inneblommor'

Med mera med mera..
Tänk om man liksom bara kunde knäppa med fingrarna så hade man sakerna här, hade ju varit klockers det!
Nu då det inte går får jag väl nöja mig med att kika runt på nätet efter de saker jag vill ha och sedan, vid tillfälle, inhandla dem. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0