Från då och nu..

Tog och tömde iphonen nyss och insåg att jag ju faktiskt har en del bilder som jag kan dela med mig av :)




I påskas var vi tre återförenade för en massa tok och mys <3
(Här i startgroparna att ta oss ner för supersvängen på Katrina - på röven!)



Det har varit revy i Rätan, här är delar av revygänger innan föreställningen började.



Det har varit forum ;)



De inte alltför många solstrålarna har tagits hand om.



Jag har hjälpt Kajsa att ställa sig inför balen :)

 

Jag har quizzat på Cook och fått i mig tillräckligt på Larrys.

     

Varit i Uppsala där det blev ett besök på Grönan :)

 

Vågat mig upp i det här tornet och sett den här utsikten! :)



Tog och besökte golfkrogen då det var öppning och åt enormt god grillbuffé :)



William och Marcus överraskade med tårta på säng då det var morsdag med orden 'Grattis på morsdag Ida'
Mina små hjärtan! <3



Har eventuellt tagit mig vatten över huvudet genom att bli Tupperware återförsäljare..

                     

Det har varit examensfest för Emma-Lina, en mycket lyckad kväll från början till slut (borsett från att morbror dagen efter var tvungen att åka in på akuten och få benet gipsat..)



Hästarna har fått kommit ut på bete :)



Jag har hittat en äcklig gädda vid 'statoilbryggan' i Svensta.. :/

     

Peter bjöd oss på kontoret på lunch i båthamn och plockade upp oss i sin båt :)

   

Mamma har haft Tupperware party med 'sushi tema', trevligt och gott! :)

       

Jag har hjälpt Håkan att laga gipset med glasfiberspackel och därefter fick jag och Troja hjälpas åt att pimpa upp gipset en smula ;)

 

Mikado bjöd mig och resten på Svenstaviks och Kyrkgatans bolag på oerhört god mat, blir lätt en repris där!



I söndags var det födelsedagskalas i Brånan då Emma-Lina fyllde år :)

   

Slutligen har det slitits en del på bolaget där det i tisdags gick lite ont för min lilla Gerd, men go som hon är så tappar hon inte gnistan för det :)

Det var allt, lär kanske komma mer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0