Glad midsommar!

Visst känns det som att halv sommarn har gått då man kommit till midsommar?
Det ör lite som att fylla 50, man har kommit halvvägs genom livet (trots att det är sällsynt att människor lever tills dom blir hundra år..)

Sommarn i alla fall.
Har halva sommarn redan gått?
Och i så fall, vad har det varit för sommar?

Näää, det är fortfarande vår - vi har hela sommarn kvar att vänta! :)


Min midsommarafton ska jag spendera i Vigge tillsammans med Ullis och co. Ska bli riktigt skoj faktiskt :) Hade ju som plan att plocka en massa massa prästkragar att göra en krans av men jag vette huen om jag orkar med nåt sånt, dessutom vet jag inte riktigt vart det finns så många prästkragar..?

Man har ju en liten bild framför sig om hur man vill att en midsommar ska vara; strålande sol, en somrig klänning, iskall öl, god mat och en midsommarkrans. Man glömmer som lätt bort att det oftast är grått och regningt just den här dagen på året - som idag alltså.
Men va fan, jag ska va somrig ändå, så de så!

Återkommer senare med bilder :)
Så tills dess - GLAD MIDSOMMAR PÅ ER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0