Lägenheten!

Har länge tänkt lägga ut bilder på det här stället jag kallar 'hem', lägenheten alltså. Min lilla etta på Granvägen närmare bestämt. Hur som haver, då det varit snyggt och städat har det helt enkelt glömts bort och de gånger jag kommit på det har det sett ut som att ett orkan dragit fram..

Men nu lell är det relativt städat så nu ska ni få se :)




Hallen, för liten enligt mig och rymmer inte ens en tiondel av mina skor..



Vardagsrummet



Andra delen av vardagsrummet



Toaletten



Köket



Andra delen av köket



Och slutligen har vi 'sovrummet' eller kanske snarare sovalkoven :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snyggt!! De ja gillar bäst är val av tapeter ;) hehe! Miss U! Puss

2011-06-23 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0