Middagsgäster.

Idag på jobbet blev jag akut sugen på sill - sommarmat närmare bestämt.
Men hur kul är det att äta själv då?

Inte alls skulle jag vilja påstå.

Tog då fram den goda dottern inom mig och ringde mamma och bjöd in henne och resten av klanen på middag :) Riktigt mys har vi haft med god mat (om jag får säga det själv) och god efterrätt i form av ananaspaj, jag kan bara jag vill!

Nu är det bara två middagsbjudningar kvar innan jag gjort mig lite kvitt från allt jag blivit bjuden på.
Pappa och Ulla såklart samt Håkan, Emma-Lina och Micke :)


Wille och Mackan rockar loss med Band Hero innan maten ;)


'Varmrätten' - mums!



Efterrätten.

Tack fina familjen för en trevlig kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0