Morgonmys.

Vaknade i bra tid nu på morgonen, halv åtta och jag som inte börjar jobba förrän halv tio :)

Egentligen skulle jag väl ha begett mig ut på en promenad då jag ändå var vaken men jag hade absolut ingen lust till något sånt.. Låg istället kvar och drog mig en stund och gick sedan upp och ställde i ordning go frukost; rött te, en tallrik kesella med mosad banan blandat med lin och solrosfrön samt två hårdbrömackor med ost och gurka - detta avnjöts till första avsnittet av Solsidan säsong 2.

Nöjd jag blev igår förresten då jag såg att säsong 2 fanns att tanka ner, missade ju de flesta avsnitten nu sist då det gick så jag har mycket nöje att se fram emot!

Nu ska jag slänga mig i duschen innan det bär iväg på bolaget.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0