Nöjd.

Hade jag idag börjat dagen med en lång promenad eller liknande hade jag nu kunnat kännt mig nöjd till 100%.. Dock gjorde jag inte det, ingen promenad varken i morse eller senare men jag känner mig ändå rätt nöjd med den här dagen.

Först jobbade jag mellan 08-14
Hem till Svenstavik för lite byte av kläder och sedan vidare till stan med Ellinor för att fylla upp matförrådet på Maxi. Avslutade stadsbesöket med att även tanka upp bilen..

..just den där sistnämnda saken är väl inget jag är direkt nöjd med, usch!
Oftast då jag tankar brukar jag bara tanka för 250-300 kr. Varför vet jag inte men kanske det känns som att det blir billigare då, fast jag vet att så inte är fallet. Hur som helst - dyrt är det och bland det tråkigaste man kan göra!


Hemma på Granvägen igen ställde jag mig och kockade middag, det tråkigaste jag lagat på länge, spagetti och korv. Tråkigt men dock rätt gott sådär emellanåt :) Mätt och belåten totaldäckade jag på soffan till ett avsnitt av Navy och vaknade inte förrän klockan var kvart över tio - tjoho, undrar just hur lätt det kommer bli att somna ikväll..

Nä huvva, nu e klockan över elva och jag misstänker att den lär bli ännu mer innan jag sluter mina blå..
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0