På Granvägen.

Så var man hemma igen då.
Blev först jobb fram till två, hem för att svida om till nåt somrigare/finare/bekvämare än bolagets uniform, hämta Wille på skolan och sedan upp till momma på fika där resten av familjen väntade :)

Tog en sväng på Dollar där jag köpte fin kruka att ha ute på bron, vattenkanna och en söt blomdekoration. Avslutade vår lilla tur med Byggvaruhuset där jag inhandlade en blomlåda. Nu väntar jag bara på blommorna men dom lovade momma att hon skulle plantera i morgon - go momma! :)


Gick just igenom min Tupperware startväska samt läste igenom lite broschyrer. Nu jäklar känner jag mig taggad så nu får ni ringa och boka in mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0