To late..

..AGAIN!

Kan inte fatta att det ska va så förbannat svårt att komma i säng, i synnerhet då man dagen efter ska upp tidigt. Som i morgon till exempel, börjar jobba klockan fem och jag sover inte än..inte okej!

Dock har jag haft en riktigt trevlig kväll så det får väl vara värt det den här gången då!
Först kaffe, mys och surr hos Ronny och Maria och sen tårta och kaffe med Emma Lina, en riktigt bra onsdag kväll! Hade det inte varit för att jag ska upp i ottan i möra hade jag lätt sörplat i mig lite vin nu, bara för att liksom sätta lite extra plus på den här dagen men det får vi ta i morgon istället :)

Nu blire sova!
Är ni uppe där i kvart över fyra snåret i morgon bitti får ni gärna ringa och väcka mig, litar inte helt ut på mig själv då det kommer till tidiga mornar..ehrm.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0