TUPPERWARE!

Som jag skrev i gårdagens inlägg har jag tagit på mig att bli återförsäljare av Tupperware så nu, kära läsare, undrar jag om kanske nån av er där ute är sugen på att ha nån visning!?

Det behöver ju inte va det här traditionella 'bjuda hem folk, fika och kolla på olika plastprodukter'. Nej för tusan (!) gör nåt roligt av det; bjud hem tjejkompisarna, eller för all del killkompisarna, och använd ert Tupperwareparty som en ursäkt att bjuda hem kompisarna och dricka vin, äta middag eller vad tusan som helst. Det behöver ju som sagt inte vara det här gamla traditionella :)

Nu när sommaren är i intågande (läs borde vara i intågande..) kankse nån vill kombinera sin visning med en grillning eller liknande?!

Kom igen nu och boka in mig;
070-3673690 :) 

Ma raukes!


Kommentarer
Postat av: Caroline Modén

fan va kul ida! Vilken ärtig kvinna du är! :) asså, jag älskar tupperware, men bor så jäkla litet för å ha ett party. Så om du vill skulle du jättegärna få skicka mig en katalog eller om du har vägarna förbi stan möta upp mig för å lämna en:) Jag behöver lite nya matlådor och fryslådor bland annat. Men bara om det inte är nåt besvär:) Kram Kram

2011-06-01 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0