Alltid jobbigast..

..den första tiden efter man åkt från ett ställe man tycker om - Göteborg för min del. Jag älskar staden, den är gemytlig och man känner sig hemma och trygg i den, den har det lilla extra! Dock är det framförallt människorna i den jag saknar mest! Finns absolut inga som mina vänner där nere, de har allt en vän ska ha + en massa massa mer! Mycket kärlek till er <3 Tackar honom där uppe att jag också ha fina vänner, värda sin vikt i guld, där hemma också, mycket kärlek till er med! Sitter nu på tåget från Stockholm upp mot Jämtland, beräknas vara framme 20 över nio tror jag..kanske lite skönt ändå. Vad som däremot inte ska bli skönt är det stundande jobbet i morgon, man tappar lätt motivationen till arbete då man varit ledig ett tag men men, det ska nog gå bra :) Nänä, dags att återgå till boken om OZZY, sjuk jävel de där alltså å jag gillare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0