Är det tacken!?

Tacken för att man för en gångs skull är ute i god tid med den här förbaskade deklarationen är restskatt!
Tack för den liksom.

Tur för Skatteverket att det var just idag jag gick in och kikade, idag då jag ändå är på så bra humör att inget kan dra ner det. Tänk om det varit en vanlig, grå och trist dag efter en energikrävande dag på jobbet, ni vet en sån där dag då man ligger och funderar över livets stora gåta och inser att man inte på långa vägar kommer att kunna lösa den - en SÅN dag hade det inte varit okej! 


Nä nu lell är det jag som ser över mina arbeten och kanske sollar lite.
Uppenbarligen ska man inte ha flera arbeten, inte jobba mycket och absolut inte tjäna okej.
Fy skämmes!


..eller så kan man göra så som jag, as you can see, inte gjort - be din arbetsgivare dra lite mer i skatt.
Ett litet tips bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0