Bitterfitta.

Musik är något som jag verkligen behöver för att kunna leva. Typ lite som syre fast kanske snäppet viktigare. Utan musik blir det absolut inge bra av nåt. Ikväll blev det dock inget bra på grund av musiken..

(..en negativ effekt som musik kan ge är ofrivilliga flashbacks)

Jag fick det ikväll och blev påmind om hur jäkla mycket jag hatar att vara singel, extremt mycket alltså! Hur ska jag palla att bo själv igen? Att bara ha två fiskar som inte ens minns om dom fått mat eller inte som enda sällskap är inte direkt det jag söker.. Well well. Jag, Hysen och Fule kommer säkert att få det fint tillsammans. Kanske jag skaffar mig en katt för att sätta lite mer krydda på vår tillvaro (i synnerhet fiskarnas)..

Nä, nu ska bitterfittan tacka för sig.
En kvällsrök, fli bort sminket, borsta tänderna och återförenas med OZZY.




Den är bara så fantastisk och drar mig raka vägen ner till Göteborg och allt jag älskar där! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0