Bra kan man säga.

Har absolut inget att klaga på vad gäller den här dagen, som till största del bestått av arbete. Trodde tiden skulle sega sig fram då onsdagar inte är någon varudag men tji fick jag. Haft fullt upp hela dagen och det har varit riktigt skoj! :)

I morgon är det glasbanken igen och vid ettsnåret ska jag iväg och kika på nya läggan!
Spännande.

Hoppas den är i bra skick så jag kan flytta in så snart som möjligt, helst redan i morgon (!!)


Verkar bli bra med jobb den här månaden, gööööött!
Stötte på Ulla idag som sa att det eventuellt fanns en massa nätter till mig kommande vecka. Gött säger jag! Blir bra och många timmar då man jobbar natt, mera sånt till fröken Norling.


På lördag ska det förresten tydligen bli kanonväder - TUR att jag ska in till Östersund och besiktiga bilen då, TUR! :/ Tack och lov tog jag en tidig tid (09.40) så jag kommer ju hinna njuta en hel del ändå hoppas jag! Vårmingel i Rätan kan det nog tänkas bli, måste ju passa på då det för en gång skull händer nåt där i byn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0