Det ostrukturerade livet.

Finns nog ingen människa i hela världen som har så ostrukturerat liv som jag för tillfället har.. Det enda som ger det lite struktur och nån form av ramar är väl jobbet. Och då vet jag inte om det är det bästa jobbet för att få bra rutiner etc. eftersom jag jobbar olika tider mest varje dag.

Jaja.
Ska fli ur och göra klart i lägenheten i helgen hade jag tänkt så har jag i alla fall en sak mindre att tänka på. Sen är det bara att leva mitt uppi kaoset som mina tillhörigheter kommer att åstadkomma nån vecka innan jag kan flytta in i den nya lägenheten. Så underbart skönt det ska bli! Jag kan inte fatta att JAG levt i en kappsäck mer eller mindre under snart ett helt år. Ofattbart att JAG som måste ha koll på allt, veta var alla mina saker är, vill ha ordning omkring mig (även om det inte alltid syns), jag som vill ha MINA saker omkring mig.. Att jag har kunnat bott hos både mamma och pappa samt haft en del av mina saker + hela möbelemanget inhyst i stan är för mig en gåta. Men nu börjar det tära ordentligt på mig och jag känner att jag verkligen måste få ha mitt egna ställe nu, mitt egna ställe där jag gör precis som jag vill utan att ta hänsyn till nån annan.

Jag ska dock inte klaga, jag har haft och har fortfarande de bästa föräldrarna i hela världen som verkligen skämmer bort mig.. Jisses, jag har många måltider att bjuda igen.. :)



Funderar på om jag skulle ha tagit mig en promenad.
Är enormt mätt och det känns som att en promenad vore skönt för att 'trycka ner' maten lite..
Förbannat gott har vi ätit i alla fall, först tacos till middag och sedan kaffe och efterrätt bestående av creme fraice (stavas det så, nä?) som är ihopkokad med vit choklad och serverad med varma bär, hallon/blåbär för oss. GUDOMLIGT GOTT och ALLA borde testa det! :)


Återseende då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0