Hipp hipp hurraaaaaaaa!

För mig som fyller 24 år idag!

En mycket bra dag som startade med telefonsamtal från mormor och morfar och sedan åtföljdes av fika på säng från mamma och Wille. Några timmar i staden (utan att shoppa en endaste tråd..!) och sedan hem för att ställa i ordning födelsedagsmiddag tillsammans med Emma, Kristina, Tea och Flisan. Pastasallad och sedan marängsviss - paaaaaaltkoma!

En mycket trevlig dag med en massa fina födelsedagshälsningar som bara gör så man blir alldeles varm i hela kroppen! :)
TACK ALLA FINA! <3

I morgon är det uppfärd mot Jämtland igen..
Vill inte, seriöst, jag vill inte! :/
Men men, ska banne mig se till att ta mig ner SNART igen! Tills vidare ska jag räkna ner dagar, timmar, minuter och sekunder tills påsken anländer och några av mina fina kommer upp till mig! Sen en vecka efter det kommer resten av godingarna upp och förgyller min tid på forum! :D

JAG GILLART!


Nä, om man skulle se över sakerna/kläderna som jag har flitt ut över hela jävla lägenheten så det inte blir panik i morgon. Tror inte mammas hjärta pallar något dylikt.. :p

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0