Jaa, blame it on Elle!

Tack vare Ellinors blogg och det faktum att jag finner det väldigt roligt att svara på sånna här frågor så får ni helt enkelt finna er i att jag nu kommer att göra det!

Och som Ellinor även uppmanar om, fyll i ni också och kommentera så jag kan läsa vad Ni svarat! :)

Det första du tvättar i duschen?
- Ansiktet.

Gillar du kaffe?
- Jo jag gör ju det, sällskapsdrycken nummer ett av de alkoholfria slaget!

Hur mår du just nu?
- Bra, sådär härligt seg efter en arbetsdag.

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
- Tomt. (Då jag inte har någon crush på någon.

Berätta om din senaste dröm.
- Inte en blekaste.. Skulle dock inte bli förvånad om den hade nåt med Super Mario att göra då det blivit en del spelade det senaste, hehe.

Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på den?
- Säger som Elle, jag skulle nog kunna göra det men jag misstänker att jag skulle tröttna tillslut.

Vad vill du ha just nu?
- EN POJKVÄN! Alternativt ett 'ja' från Sophie, Johan och Filip angående en liten vårtripp.. ;) (SOPHIE!?)

Har du räknat till 1000 någongång?
- Tror faktiskt inte det.

Använder du smileys?
- Skriver jag sms använder jag det flitigt (helst om jag skickar till nån med iPhone då det finns så bra smileysar där, haha!) I ett blogginlägg försöker jag hålla på dom då jag anser det 'förstöra' inlägget en aning. Kan dock inte utesluta dom helt från bloggen heller då det ibland måste vara en glad/sur etc. gubbe med.

Har du träffat någon kändis?
- Inte träffat som i gått ut och fikat eller liknanade men hälsat på/skakat hand/gett en kram och liknande saker har jag väl gjort.

Gillar du keso?
- Mums! Har nu dessutom upptäckt att det är riktigt gott att äta med müsli till också!

Vilken låt hade du sist i huvudet?
- Kan ha varit 'Home'..

Vilka länder har du besökt?
- Sverige, Norge, Finland, Danmark, Spanien, Bulgarien, Turkiet, Thailand och Malaysia (för det räknas fan om man spenderat ett dygn i ett och samma land, även om det var på en flygplats - haha!)

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
- No way in hell!

Brukar du hyra film?
- Extremt länge sen jag gjorde det nu.

Var kommer du vara på lördag?
- På bilprovningen i Östersund från morgonen sen troligen i Rätan.

Har du lockigt hår?
- Nope.

Har du gått in i en vägg någongång?
- Kanske, ingen aning faktiskt..

Vem höll du senast i handen?
- William kanske.

Sover du med Tvn på?
- Long time no see på den.

Tycker du att du är gammal?
- Ärligt har jag faktiskt fått lite åldersnoja nu sen jag fyllde 24..sjukt, i know!

Är du mörkrädd?
- Jobbar jag natt på Treklövern och är inne/ute själv kan jag få lite kalla kårar, ja.

Gillar du ditt liv just nu?
- Ska väl inte klaga. Känner mig dock som en osalig ande som inte riktigt vet vart den ska ta vägen. Hoppas att flytten till nya lägenheten kan lugna ner mig.

Har du någongång valt att ta ett bad istället för att duscha?
- Jodå.

Har du bra syn?
- Jao.

Var är dina föräldrar just nu?
- Mamma sitter bredvid mig här i soffan och pappa sitter antagligen i fåtöljen i Rätan.

Vad har du på dig just nu?
- Strumpbyxor, ett linne och Bengans goa Houdini :)

Vad var det senaste du köpte?
- Ett paket Marlboro till mor.

Hatar du mer än 3 personer?
- Tror jag inte.

Använder du sushipinnar?
- Äter jag sådan mat så gör jag det oftast (dock inte om jag är riktigt hungrig..)

Äger du ett vapen?
- Köksknivar räknas inte antar jag?

Gillar du ditt hår?
- Näe. För kort och på tok för tunnt..

Hur ofta använder du msn?
- Inte alls ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0