Kan inte fatta..

..att tiden går så sjukt fort!
Förra året firade jag min födelsedag tillsammans med en mina fina vänner här nere i Göteborg. En enormt lyckad kväll på alla sätt och vis. Kan inte fatta att det redan gått ett år, det är lite skrämmande. Att det dessutom snart gått ett år sedan jag flyttade tillbaka till Jämtland kan jag inte heller fatta, jag som bara skulle vara uppe över sommarn.

Jaa, som sagt fort går det och nu var det så dags igen då - min årsdag.
Trots att jag bara är 24 så har faktiskt en litet uns av åldersnoja letat sig fram. Huga, nästa år är jag närmare 30 än 20, hur hemskt låter inte det!?

Well well.
Jag ska göra det bästa av den här dagen vilket kommer att bli att ha 'öppet hus' här på Östra med tårta och kaffe för alla mina fina här i Göteborg :)
Då jag kommer hem och installerat mig något i lägenheten blir det bjudning där, be so sure! :)



Ska försöka sova lite nu (fast det kommer bli svårt, ni vet, födelsedagsnatten och allt det här :p) men lovar att återkomma i morgon med lite närmare update om hur de senaste dagarna varit!

Natti natti och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0