Konstigt.

Det är ju fan märkligt att trots att man tillbringat de senaste 12 timmarna sittandes så är man ändå sjukligt trött. Konstigt tycker jag.
I och för sig har det inte blivit mycket sömn men jag kan heller inte påstå att det varit särskilt energikrävande heller.. Jaja, det är väl alla nya intryck man får på ett tåg; killen på andra sidan gången som kikade på film, flickan snett framför som spelade nåt spel med sin mormor/farmor eller varför inte den sjukligt smala hunden som låg i gången - eller, naturen utaför som svischar förbi.

Ni hör ju, allt detta och mer därtill har jag sett idag, kanske inte är så konstigt att man är en smula trött ändå :p

Tänkte ligga steget före och lägga in tillgänglighet för hela april nu.
Tji fick jag då jag inte kan logga in.
Återigen - där fick man för att man var ute i god tid.


På torsdag ska jag förresten kika på läggan, spännande!
Hoppas den ser bra ut och att jag kan flytta in redan på fredag!


Nu blire sängen, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0