..not the way that I do love you.

Det måste va nåt med sena kvällar och soffan här på Klövervägen.
Den drar liksom ner humöret på en och man börjar återigen fundera över livets mening.. Äsch.

Har kikat på Lyxfällan förresten.
Oh my God säger jag bara.. Det är säkert inga som helst problem att hamna i en ekonomisk kris, säkert lättare än vad man tror MEN det jag inte kan fatta är att man kan låta det gå så långt innan man gör nåt åt det. Fast i och för sig, det kanske är som med min träning. Då jag ser att kroppen inte är så tight som jag vill ha den tänker jag att jag ska börja träna. Börjar träna men lessnar då jag inte ser resultat på en gång eller så kommer nåt emellan som gör att jag måste bryta rutinen och sen var man tillbaka på ruta ett igen. Den där ruta ett kan man lätt bli kvar på och då man ser att man börjar få ännu mera oönskat fett etc så orkar man helt enkelt inte.

Varför är det så?
Känner nån fler igen sig?


Vill gärna tro att det kommer att bli ändring på det där nu för min del, nu då jag flyttar till eget boende och allt. Då jag har en fast punkt och kan skapa mina egna rutiner. Som det varit nu har jag inte haft några rutiner alls (inte mer än de arbetstider jag har..) och mer tagit dagen som den kommit - inte okej. Jag behöver rutiner för att må bra och framförallt för att ta itu med saker jag borde ta itu med så som träning exempelvis.

Har suttit och möblerat lägenheten i mitt huvud nu ikväll och jag tror att jag kan komma att få till nåt bra av alla de 33 kvadratmetrarna, haha! :)


Nä för fan, sängen nu va!
I morgon är det fullt ös på bolaget då det ska in en massa nyheter samt att det är modulskifte, sköj!
Kom gärna in och se ifall ni hittar nåt skoj i vårt, i morgon, delvis nya sortiment! :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0