Some folks just have one..

.., yeah, others they've got none.

Sen sist vi hördes (sjukt länge sen med andra ord) har jag gått och förälskat mig, i Pearl Jam!
Oooh, så förbaskat grymma dom är! Maaan du!

Annars då?
Hänt mycket, för mycket för att jag ens skulle vilja prata om det här..faktiskt.
Dom som borde veta vet, ni andra behöver inte veta, så är det.


Hum..
I morgon är det utbildning om 'Huntington chorea' på schemat.
Ska bli riktigt intressant måste jag säga, ses verkligen fram emot. Efter utbildningen är det date på arbetsförmedlingen och slutligen nattjobb. Gött att ha saker att göra dock måste jag undra när jag ska hinna de saker jag verkligen borde göra, plocka ur lägenheten till exempel!?
Körde bort de stora möblerna därifrån idag så nu är det 'bara' porslin och alla andra miljoner saker kvar. Dock borde det gå rätt snabbt att fli ur, det borde göra det!


Idag ringde jag och intresseanmälde mig på en lägenhet by the way.
I Svenstavik.. Det var det jag inte ville, bo i lägenhet i Svenstavik alltså, MEN nu pallar jag inte att bo i en kappsäck mycket längre till nu så det är nog bara ett å göra som det ser ut. Blir en bra tillfällig lösning.



Har inte så mycket mer att tillägga nu som det känns, inget mer än att det ännu en gång har konstaterats att; 'killar är svin'

..med dom orden säger jag godnatt och på återseende (i morgon, promise!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0