Sovdags.

Nöjd med dagens prestationer har jag nu krupit ner mellan lakanen, fantastiskt! Tänkte läsa några rader i AC/DC boken innan jag stänger igen mina blå dock gruvar jag mig nästan då jag tycker att den boken är så seg och svår att hänga med i då det förekommer en jäkla massa olika namn.. Har försökt intala mig själv att den kommer att bli lättare att läsa bara jag kommer in i den, får hoppas att jag har rätt! Idag lyckades jag i alla fall med bedriften att tömma hela lägenheten på det sista som var kvar samt städa den! Underbart skönt! :) Bara att invänta 1:a april nu då så jag får tillgång till min nya, skoj ska det bli att inreda den! :) Nä om man kanske skulle ta itu med den där läsningen nu då så jag får sova nångång, långdag på jobbet i morgon; 08-14 och sedan 16-22.30 dock ska det nog gå bra hoppas jag. Notering till mig själv - ÅK OCH SOLA MELLAN ARBETSPASSEN I MORGON IDA, DU TAPPAR FÄRG!! Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0