Varför är jag inte förvånad?

Tänk att det ante mig att det kändes för bra för att vara sant med den här lägenheten.. Skyndade dit idag på lunchen för att kika på den och visst, den såg bra och mysig ut, kanske lite i minsta laget men som sagt, okej! DOCK, ett stort DOCK..sovallkoven.. Storleken på den är cirkus 2x2,10, inte så stort med andra ord men brukligt för mig om det inte vore så att ett element tar upp halva ena väggen vilket i sin tur medför att det endast skulle få plats en 90's säng.. (man kan bara ha sängen på ett sätt och det är där). För det första har jag en 105 säng och för det andra anser jag 90 vara lite i minsta laget.

Well well, efter en massa tänkande hit och dit har jag nu bestämt mig för att ta läggan. Som det är nu är det lämpligast för mig att bo i Svenstavik. Och eftersom det inte finns nåt mindre hus/stuga att hyra samt att detta är en bland de billigare och fräschare lägenheterna här känns det som det enda rätta - just nu.

Blir nog bra.
Det får fan så lov att bli bra!

I morgon ringer jag Bergsbostäder och säger att jag tar den sen hoppas jag på att kunna flytta in i helgen! :)
Då inflyttningen är klar och jag installerat mig något räknar jag med en massa besök, okej!?

Kommentarer
Postat av: Hazze

Visst, om hojen går åt ditt håll i sommar! :-)

2011-03-31 @ 22:20:32
Postat av: Ida

Då ska jag verkligen hålla tummarna för att den gör det Hazze! :)

2011-03-31 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0