1:a advent..

..och jag sitter inklämd i baksätet på pappas Citroën på väg uppöver landet efter en KANON helg i Göteborg.

Roligare saker har man ju gjort på 1:a advent, det har man. Men men, det är ju ett onödigt ont..hem måste vi ju. Längtar faktiskt tills vi kommer hem och kan beskåda kung Bores verk - ÄNTLIGEN snö! :)

Helgen har bestått av en massa shopping, både till mig själv och julklappar, skratt, god mat och mys! Precis som en helg i Göteborg ska vara. Vemodigt dock att åka därifrån, saknar redan mina godingar.. Förhoppningsvis är det kanske inte så länge tills vi ses igen :)

Nää, läsa några sidor i Morgan Allings bok och sen kanske sova lite så bör den här resan gå hyfsat snabbt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0