At the same time..

Jag känner inte för att blogga fast samtidigt gör jag det.
Känner inte för att sitta i soffan men ändå liksom..

Äh!

Det jag däremot känner för att att dricka mängder med gott rövin och bara liksom försvinna in i alkoholens dimma. Fint vore det. Trist för mig då att jag 1. Jobbar hela dagen i morgon, 10-22, och inte känner så stort sug efter att komma dit bakis och 2. Att det enda som finns i vinväg på Granvägen 2C är en liten flaska J.P..

Orutinerat för en vinälskare som jag och som dessutom jobbat på System bolaget, enormt orutinerat!

Well well.
Har ju i alla fall en påse jordnötsringar och vatten finns det i krannen så jag kanske överlever ändå trots allt.



I övrigt har dagen varit..enormt trist!
Det enda possitiva med den var att jag i ren förtvivlan över att jag inte hade något att göra drog iväg på en promenad. Eller ja, det skulle varit en promenad men efter bara en liten bit kände jag att jag villa testa löpsteget lite. Hade inga direkta förväntningar då det var månader sedan jag sprang men tro på fan att jag tog mig (LÖPANDES!) runt vägen jag planerat att gå - utan att stanna!

MÅSTE varit mitt usla humör som gjorde detta genomförbart för jag kan ju inte driekt skylla på att jag har någon vidare värst bra kondition.. Eller?!

Jaja, duschen nu och Onepiecen sen - så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0