Att chocka sig själv..

Ta mig fan att jag chockade mig själv och kanske även min omgivning idag!
Spinningpasset gick fint, Johanna var Volbeat inspirerad vilket gillas skarpt. Jag trampade på allt jag förmådde och kände mig efteråt nöjd med min prestation.

Stretcha lite, byta brallor, klämma ett halvt äpple - på med boxningshandskarna!
Gav verkligen allt och det gick kanon!
Trodde verkligen inte att jag skulle hålla hela passet ut dels med tanke på träningsvärken från helvetet från i tisdags och dels på grund av att jag, som sagt, just kört ett pass. Men FAAN va bra det gick och FAAN va roligt de va!

Boxning är helt klart my cup of tea!
SJUKT SKOJ!
Har ni inte testat TESTA! :D


Efter träningen satte jag mig i Hyndan och åkte söderut där pappa hade gjort i ordning mat, man har det då för jäkla bra alltså!
Resten av kvällen har bestått av prat och filmmys tillsammans med faderskapet, Amanda och Frida :)

I morgon blir det Svensta en sväng för att shoppa tapeter.
Pappsen har gett mig fria händer i hallen så i morgon ska det bläddras i tapetböcker. Har inte en blekaste än vad jag anser borde sitta på väggarna här så det kan tänkas ta en liten stund innan jag bestämt mig.. Det är ju trots allt ett mycket ärofyllt uppdrag han gett mig! :p

Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0