Att ta det från morgonen.

Sådär ja!
Då hade jag gjort mitt för idag då och är därmed ledig resten av dagen :) Jobb 07-09 och sedan Timecare utbildning mellan 09-11. Gööött! Är dock lite fundersam över vad resten av dagen ska fördrivas med - förslag? Alla jobbar ju..

Funderar på om man kanske skulle dragit en repa upp på Skalet för att där traska runt lite inne i shoppen. I och för sig är det inget speciellt jag ska ha så en sådan resa skulle väl egentligen bara vara slöseri med både tid och (framförallt) pengar..hum..

Nästa fundering då;
Forum ikväll eller inte forum ikväll?!
Vore skoj men ska ju till stan i morgon bitti och kommer då antagligen behöva en chaufför och VEM kan köra mig i morgon vid åtta snåret? De som inte är uppe på Skalet jobbar antagligen..
Får helt enkelt fundera lite till.

Adjöss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0