Excuse me.

Att blogga från telefonen kan medföra en del fel, stavfel, eller som det blev i förrän inlägget, två likadana bilder. Sorry for that.

Bullarna blev i alla fall goda och det är inte bara jag som tycker det (!)
Var upp på Dollar kontoret och bjöd folket där också och dom fick ett mycket väl godkännande :)


Sitter och diggar Spotify nu och peppar inför de kommande träningspassen.
Att jag faktiskt känner mig riktigt taggad gör ju bara det hela ännu roligare!


Har glömt att berätta en sak förresten.
Nästa torsdag styrs kosan ner mot Göteborg!
Oh my VAD JAG LÄNGTAR!!
Ska bli såååå roligt att träffa älskade syster och alla andra underbara igen <3
En massa massa kärlek för det.


Nä undrar just om jag kanske skulle ha förberett någon middag som jag kan värma på då jag kommer hem från träningen. Är ju ingen höjdare att äta innan då jag för lätt får håll och att ställa sig och laga då man kommer hem känns inte heller så frestande. Äh, lika bra att fortsätta bygga på vuxenpoängen och göra klart det nu - right? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0