Hard work.

Pust och stön.

Gårdagskvällen var inte att leka med!
Spinningpass först ut, brukar kunna hålla bra tempo men igår var benen som spagetti redan efter uppvärmningen. Dock höll jag på nåt mirakulöst vis ut. Det var nog mycket tack vare vår sjukt duktiga Johanna som skulle kunna peppa en döende att spinna på utav bara den! :)

Svida om till lite ledigare kläder, trycka i mig ett äpple och sedan på med boxhandskarna.
Fy fanken va slut jag var på slutet!
Orkade knappt hålla upp armarna och illamåendet var ett faktum.
Otrevligt på ett vis kanske men samtidigt lite härligt eftersom man ju vet att man gett allt! :)

Onepiecen och soffan var skönare än nånsin igår kväll då jag kom hem kan jag lova er.
Fick sedan besök på kvällskvisten, mys :)
Har nu på morgonen ätit lyxfrukost och kikat på National Treasure, mys mys mys mys! :D


Snart är det dags att göra sig i ordning för jobbet, 15.30-10.00 i morgon.
Lär nog gå fin fint de :)
So long så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0