IDAG ska jag faktiskt ta tjuren vid hornen...

IDAG ska jag faktiskt ta tjuren vid hornen och gå på gymet.. Inte en dag to late! Tur jag har Emmely och Erika som också hakar på och pushar (trist dock att Erika blev sjuk..) Just i detta nu ligger jag i sängen och försöker förtränga 'latmaskens' sjukt irriterande röst som säger hur jobbigt det kommer att bli och hur mycket skönare det skulle va att lägga sig i soffan och glo på tv istället tills det är dags att åka iväg och jobba natt i Åsarna.. Men NEJ! Jag ska iväg, jag ska svettas, jag ska redan efter passet känna av lite träningsvärk och (framförallt!) jag ska sola efteråt ;) Önska mig lycka till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0