Kontroll igen.

Lyckades kirra problemet med mailen och har återigen kontrollen.
Tack.

Även fast jag inte direkt använder min mail så känner man sig liksom lite naken då man inte kommer åt den. Finns ju i alla fall lite saker som är 'bra att ha' på den.

Men men, Ida vs. Mailen 1-1


Haft möte nu på morgonen och därefter lunch med delar av godingarna.
Jisses va jag trivs med mina kollegor - dom är bara för bra!
Sitter nu hemma och inväntar att klockan ska bli halv fyra då det är dags att kliva på dagens arbetspass.
Kanske skulle försökt sova en sväng innan, känner mig schlack..


I morgon är det ledig dag för förken fräken.
Vet inte riktigt vad den ska fördrivas med, skulle behövt sy upp några gardiner men då jag och symaskinen inte är bästa vänner kanske kanske det blir så att jag överlåter den uppgiften till min kära mor.

Äääh.
Try to get some sleep,
adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0