Lite kärlek.

Efter jobbet susade jag och Hyndan iväg mot Rätan. Väl framme möts jag av pappa som sitter och wordfeudar på sin iPad ;p

Alltså.
Jag som har en iPhone har ansett det vara onödigt att skaffa en iPad, varför liksom - dom är ju likadana. MEN jag måste faktiskt säga att jag är kär, väldigt ganska mycket också..
Undrar just om jag har varit så pass snäll så tomten kanske kommer med en sån på julafton.. Tomten?

Dock vet jag inte EGENTLIGEN vad jag skulle använda den till, alltså jag har ju inget som jag gör/ska göra som kräver att jag har en..men ändå.

Nu ska jag knalla till sängen och fortsätta mata mitt beroende av Greys. Kan fortfarande inte fatta att jag under så lång tid kunnat låta denna fantastiska serie gå mig förbi - skämmes ta mig fan! Kompenserar dock upp det nu genom att snitta en 4-5 avsnitt per session ;)


Just ja, lite onödig info också;
Jan-Åke, mera känd som Klimax i 'Tre kronor' lyssnar på Dia Psalma i ett av avsnitten.
Nu vet ni det också.

Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0