Men mums!

Pappa står i köket och steker älgkött som ska bli en skavgryta.
Doftar fantastiskt för att inte tala om hur underbart det smakar (var tvungen att provsmaka lite nyss!)
Mumma säger jag bara!

Alltså shit.
Har ni valt tapeter nån gång?
Eller rättare sagt, har ni försökt välja tapeter nån gång?

Jag har gjort det och vad jag kan minnas var det inte alls så svårt som det var idag.
Hujedamig.
Finns ju huuuuuur mycket som helst..
Vart ska man börja leta liksom? Tänk om man missar nåt?

Äh.
Det hela slutade med att jag lånade med mig 6 böcker hem.
Får väl sätta mig ner med faderskapet lite senare och kika.
Vi har kanske inte riktigt samma smak men han verkar inte vara helt omöjlig så med lite tur kan det kanske bli nåt frääänt ;)



I övrigt känner jag mig glad.
Har inte hänt nåt speciellt vad jag vet, bara glad ändå jag :)


..nu vill jag fan nätshoppa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0