Oooh, sometimes..

..I get a good feeling.

Vet inte varför men låten är ju okej.
Fast jag har väl nån form av bra känsla i kroppen även om den är begravd bakom ett ton av trötthet.
Blev inte mycket sovet inatt, hade kunnat om jag velat men hade liksom inte ro i kroppen att slappna av.

Hade bokat in två träningspass idag, var till och med riktigt taggad!
Men så ringer dom från jobbet och frågar om jag har lust att jobba ikväll och pengarkåt som man är säger man ju såklart ja. I morgon är jag dock ledig, i alla fall nästan. Jobbar 07-09 på morgonen och har därefter timecare utbildning nån timma. Kanske man skulle sväng in till staden då och hälsat på kära Sophie? :)
Kanske man skulle gjort jaaa..


Nä, nu ska jag vila en stund i hopp om att ha så pass mycket kraft senare så jag i alla fall tar mig ut på en liten promenad innan det är dags för jobb. Promenad och 20 minuter i solariet skulle fan inte vara fel känner jag!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0