WHAT!?

Man blir ju tokig för mindre!
För ett tag sen var det nån som varit in på mitt facebook konto och ändrat mitt födelsedatum. Fixade det och tänkte att nu är det grett. Förvisso är det väl grett med just facebook - nu är det mailen som jag inte kommer in på! Är det nån som inte kunnat hålla fingrarna i styr ELLER VA FAN ÄR DET FRÅGAN OM!?

Jaja..
Kikar på fotbollsgalan nu, min kille fick guldbollen i år igen!
Grattis Zlatan ;)

I lördags blevd det lite kalas i Klövet. Var i valet och kvalet om jag skulle iväg men det var ju ändå The Relatives som spelade så jag var kanske inte sååå svårövertalad :p Trevligt var det i alla fall.

Woohooo!
Förresten, nu jäklar har jag beställt mig en OnePiece minsann!
Hoppas innerligt att den behagar dyka upp nu i veckan, det skulle uppskattas otroligt mycket.

..

Jobbade natt inatt. Sov till tre kanske men var fortfarande för trött för att ta tag i mitt liv så blev liggandes ytterligare en timma. Schockade därefter både mig själv och hemmet genom att påbörja en riktig storstädning + tvättning. Var klar lagom till kvart över sex då det var dags att bege sig på gymet för ett spinningpass.
Sitter nu i soffan och känner mig härligt mör i kroppen, det här med träning är kanske något man borde göra till en vana och fortsätta med!?

Nä en kopp te och lite mera mys innan det blir sängen.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0