Extreme makeover!

Vart har hela den här dagen tagit vägen och vad har jag gjort med den??
Jobbade mellan 07-09 i morse och efter det åkte jag upp och hälsade på mamma på hennes jobb.. Sen då?
Kört en liten träsoffa från mamma hem till mig, köpt utomhusplantor samt planterat om, druckit kaffe, påbörjat en storstädning här hemma, blivit bjuden på surströmming på jobbet, tagit en 5 km powerwalk med dåligt resultat och solat i 20 min..

Okej, då man skriver sakerna sådär ser det ju mycket ut men det känns som att det hade kunnat blivit mer om jag bara, för en gångs skull, kunde prioritera min tid lite bättre.

Hur som haver är jag i alla fall extremt nöjd med min prestation vad gäller plantorna!
Så nöjd att jag faktiskt ska dela med mig lite bilder :)


 

Min eternell.. (dock såg den första krukan inte fullt så jävlig ut, här har jag redan börjat slita upp innehållet)

   

Visst blev det myyyys!
Nu ska bara några lyktor hängas upp och kanske lite granris plockas sen så :)


Näää, nu ska jag slänga i lite färg i håret,
so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0