Grannen i Beck..

..VILL DU GIFTA DIG MED MIG?!

Fantastisk han är karln där alltså, jisses!
Alla dessa klockrena kommentarer som han kommer med är ju bara så underbara.
Vi skulle bli ett bra par han och jag, det är jag säker på!

Är på jobbet (igen), vaken natt.
Kändes sådär om jag ska va ärlig. Har absolut inget emot att jobba annars men just idag kändes det lite tungt. Dels för att jag fortfarande känner av gårdagen en smula och dels för att det känns som att jag är på väg att få feber, eller en förkylning. Nåt är inte okej i kroppen i alla fall! Kan ju hoppas att det har med gårdagens festligheter att göra..

Gårdagen var riktigt bra!
Anlände till Sophie straxt efter tre, fix fix fix, lite hallonlacks/vin/öl och vi var top notch och kunde bege oss mot G:a teatern där galan skulle hållas.
Fick lite flashbacks från när man va där på bal, lite samma typ av stämning då de flesta av festdeltagarna var uppklädda till öronen :) Blev faktiskt också lite rörd då mina farbröder vann priset för 'Årets tränare' - grattis Hasse och Mats! Efter att The Ralatives slutat spela begav vi oss vidare för en öl på Cooken, en kebab på Kebab house (?) och slutligen Sophies lägenhet där jag stupade på sängen och somnade tvärt.

TACK alla för en kanonkväll! :D

Lär kunna bli ett gäng inlägg under natten.
Känner för att skriva så jag hoppas jag kommer på nåt skoj att skriva om.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0